Arbetslöshet

Kommentarer
Therese

jag håller INTE med dig. du förstår inte vad jag har kämpat för att få jobb! och du ska bara se hur min bror kämpar! och klart det finns jobb, men när hur många jobb som helst tackar "nej" till en för att man är ung, inte har någon utbildning, med mera med mera så är det inte så himla kul. att alltid få ett "nej". och sen när man är lite över 20 års åldern och inte har några planer på att tex studera vidare eller något, utan man vill jobba. man vill hitta ett jobb man trivs med och ett jobb man kan jobba länge, kanske till och med resten av sitt liv med. DET är svårt. sen finns det kanske människor som är skit lata och inte söker ett piss. men sen finns det också sånna som tex jag själv. som VILL jobba, men som inte får chansen så ofta att visa vad jag går för.

2008-04-09 » 15:25:01 BLOGG: http://tarese.blogg.se

DITT NAMN:
Stammis? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0