Rensat frysen

Kommentarer
Therese

ja, klart det finns folk som skiter i det. men jag tror det finns lika många som vill, men inte får. min bror vill tex jobba inom vården eller som personligassisent, men han har blivit nekad eftersom han inte har någon utbildning eller kan något sen innan. han har haft flera "skit jobb" och vill verkligen hitta något han trivs med. men nej, då blir han nekad och arbetsförmedlingen vill inte ens hjälpa honom med utbildning.
jag har nog haft en jävla tur i mitt korta arbetsliv att jag har haft jobb nästan hela tiden. det är inte många månader jag har gått arbetslös. men en månad som arbetslös gör att man blir deppig om man VILL jobba. framför allt blir man ännu mer deppig om man blir nekad för sin ålder eller för förlite erfarenhet inom jobbet.

2008-04-10 » 10:09:37 BLOGG: http://tarese.blogg.se

DITT NAMN:
Stammis? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0